منتديات فــراشــــة المــشــاعر
أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013 1424854956431
أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013 1424854956431
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013

كاتب الموضوعرسالة
اسير القلوب
عضو جديد
عضو جديد
اسير القلوب

أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013 Empty
مُساهمةموضوع: أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013   أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 22, 2013 4:16 am

#1[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013 Icon6 أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013

<blockquote class="postcontent restore " style="-webkit-box-shadow: none !important; margin: 0px; padding: 0px; overflow: hidden; word-wrap: break-word;">واحد محشش ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وشكلك اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله ياه وكمان غيرت اسمك .

محشش حلق شنبه دخل على أهله وهو بيضحك قال: تصدقوا والله ما عرفتكم

محشش مزور ورقة بنكنوت انما 10/10 مع ذلك مسكوه ياترى ليه ؟ عشان كان مزور ورقة بستين جنيه

محشش ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق

اتنين محششين طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع .. يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع أتاريه محشش اكتر منهم

في واحد معاه أرنب عايز يبيعه جاه واحد محشش وقال له بكم القرد ؟ رد عليه .. ياخي دا أرنب مش قرد .. قال المحشش يابو الشباب أنا أسأل الأرنب ما سألتكش إنت ..

إثنين محششين بصو للقمر واحد يقول دى الشمس والثانى قال لأ دا نجم راحوا سألوا واحد مسطول ثالث دا شمس ولا نجم قالهم معرفش والله أنا مش من المنطقة

مرة واحد مسطول شاف حديدة مدورة قال بس ..اخرمها واستعملها من الربع جنية الجديد ..راح عند الحداد قاله عايز اخرم الحديدة دي ..قاله الحداد هتكلفك ربع جنيه قاله المسطول : اخرمها وخدها .

مرة تلات مجانين قرروا يهربوا من المستشفىحطوا خطة عشان يقتلوا الحارس نزلوا يقتلو الحارس ملقيوهوش قال واحد منهم فشلت الخطة يا شباب

مرة اتنين محششين قاعدين عند الهرم واحد منهم قال للثانى هوه ليه الفراعنة بنوا الاهرامات فى عشرين سنة-قال لة اصل كل ما يحطوا حجر البوليس يطب

فيه واحد محشش دخل البيت متاخر فتحتله اخته الباب قام وضربها قالها ليه متاخره …

مره اتنين محشيشين واحد بيقول للتانى هيه النشره دى طولت كده ليه رد عليه قال له يمكن الحلقه الاخيرة

دكتور في مستشفي المجانين :بيسال ممرضه ويقول لها من اللى بيضرب راسه في الحيط دا الممرضه:كان بيحب واحده واتجوزت واحد تاني الدكتور:دخل علي واحد مجنون ولاقاه بيضرب نفسه في الجزمه فا سال الممرضه وقال لها مين اللي بيضرب نفسه بالجزمه ده الممرضه:ما هو ده اللي اتجوزها

جماعة عاوزين يحششوا فين فين قال واحد منهم فوق مدنة المسجد فطلعوا ومزاجهم فى السحاب طلع عليهم الظابط وعمل كبسه قامو بسرعة وعملو بيصلو اللا بتاع الولعة مش واخد بالة قالة الظابط دول بيصلو وانت بتعمل اية ردعلية الى مبيصليش بدخلة النار

واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم اردم

في واحد محشش جوزوه قام الصبح قال لأمه ينفع تخلي الست اللي جوا تنام عندنا كل يوم

في وحده أتعرفت على واحد حشاش قام سألها اسمك إيه قالتله اسماء قالها يعني انتي مالكيش أسم محدد

مرة محشش جاب قميص مشجر علشان العصافير تقف عليه.

سألوا محشش: ما هي أفضل طريقة لصيد أرنب؟ أجاب: تقليد صوت جزرة.</blockquote>

أجمل نكت محششين تموت من الضحك 2013
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصص محششين تموت من الضحك
» نكت تموت من الضحك
» أجمل ديكورات رومانسية 2013 ، ديكورات رومانسية روعة 2013 ، احلي ديكورات رومانسية 2013
»  أجمل نكت 2013 محشش بيكتب سيناريو مسلسل ومش عارف يخلصه شوف كاتب ايه
» نكت مضحكة 2013 - اجمل نكت 2013 - احدث نكت مصرية جميلة 2013